Избирателят Христо Асенов в шок от заплатата на евродепутата:
Аз на месец мога да си купя 750
кюфтета, евродепутатът – 26 247!

Колко са заплатите на евродепутатите? Колко получават за поддържане на офис и сътрудници? А как им се изплащат командировките – км пробег с автомобил, самолетни билети…

6-ма родопчани в битка за 17-те мандата! Двама наши със сигурност стават евродепутати

Милионерска племенница, дисидент и IT-специалист също тръгват към Брюксел

Четете в новия брой на „Родопи voice"
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

13 comments so far,Add yours

  1. Анонимен24/4/14 22:43

    ?... Аз на месец мога да си купя 750 кюфтета. Не гледай нагоре, погледни зад теб приятелю. Има млади хора, които не могат да си купят и едно кюфте... Добре, че сме ние пенсионерите (лишаваме се от храна, лекарства, зъболекар, с тежки заболявания, не можем да отидем в друг град, всичко е свързано с пари..., тук няма алерголог, няма онкология, няма,няма за някои заболявания специалисти ...предстоят ни операции, а няма как...,) за да си нахраним децата. Лошото е при нас българите, че всеки гледа в паницата на другия. Лесно се правят чужди сметки. Всеки си знае себе си. В една къща комина гори, а вътре какво става никой не знае. Няма къща без проблем. И богатите плачат. Имам роднини, лекари, адвокати... Имат деца, внуци и те ми се оплакват. Понякога и парите не помагат. И при тях се случва най-лошото, я дете при автомобилна катастрофа починало, я са го направили главен лекар на Кожно отделение и след два месеца са закрили отделението. Много ми е мъчно за д-р Анатоли Млъзев, роднина ни е, но е професиналист, скромен, възпитан, честен, най-вече диагностик, жал ми е за него, а и много негови колеги са на моето мнение. Не зная, коя е причината за закриването на болницата, явно е имала много дългове или...750 кюфтета пред всичко останало е бял кахър. Но всеки има право на мнение,,,

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен24/4/14 23:11

    Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен24/4/14 23:30

    ако щат депутати и евро такива да се задавят с кюфтета, но най напред да осигурят нормален живот на гражданите, после ако щат да се задавят дано

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен24/4/14 23:38

    По-добре богат и здрав, отколкото беден и болен, нали така приятелю от 22.43? Не знам кой гледа нагоре и кой напред, но ми се чини, че и броя на кюфтетата е жизнено важен за всеки един от нас. И предполагам, че в случая "кюфтето" е напълно условно, въпреки че от години темата за депутатските кюфтета е актуална и всеки гласоподател е наясно за цената им. А че не всеки може да получи възможност да си купи вместо 750 кюфтета 25 000 кюфтета, това е съвсем друга бира. Всеки се ражда само по веднъж на тази земя. И всеки иска повече кюфтета в чинията си докато е на този свят. Никой не казва, че богатите не плачат или нямат проблеми. Само че на богатите проблемите им са съвършено различни. Ако тези с малкото кюфтета плачат, че не могат да си изучат децата, то тези с хилядите кюфтета реват защото техните деца искат скъпи и мощни коли, сакън трябва да са облечени само с маркови дрешки и т.н., и т.н. Та аршинът е много, много различен. За това, че всичко е суета на този свят се сещаме едва когато се сблъскаме с някаква трагедия, но и това е ден до пладне и после пак потъваме в ежедневния батак и броим кюфтетата на масата ни и тези в съседната чиния. Така е било винаги и така ще бъде докато свят светува.

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен25/4/14 07:23

    ДИЛЯН ПЕЕВСКИ КОЙТО Е ВТОРИ В ЛИСТАТА НА ДПС ТЪКМО ЩЕ НАЯДЕ .

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен25/4/14 07:30

    СЕЙФИ НЕДЖИБ ПАК КАРА СЛУЖЕБНА КОЛА КАКВО СТАВА С ДПС .ДИЛЯН ПЕЕВСКИ ЕВРОДЕПУТАТ .

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен25/4/14 08:39

    Аз като го гледам Делян, няма да му стигнат и 50000 кюфтета.

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен25/4/14 09:11

    До 08:39. Делян Пеевски ще яде и кюфтетата на Филизката а мокаръм Али няма да влезе неговите кюфтаци ще ги яде друг.

    ОтговорИзтриване
  9. Анонимен25/4/14 10:44

    Ако гласуват за този домуз значи са ешеци.

    ОтговорИзтриване
  10. Анонимен25/4/14 10:51

    Червения башибозук не преяжда, той просто не се насища!

    ОтговорИзтриване
  11. Анонимен25/4/14 12:48

    до 23:38І Разбирам ви напълно и затова ще искам да си поговоря макар и не очи с очи с вас. Съгласна съм с всичко изписано от вас. Много често съм си задавала въпроса и отговор нямам. Как така стана последните станаха първи... Не искам да се изтъквам, но един от родителите ми е от заможен род, а и другият не по-малко. При социализма братовчед му е избягал в САЩ и през 1989 г. е приютявал Кърджалии в дома си. Разбрах от ``` ми, че е покойник. Бог да го прости! Толкоз по този въпрос. Аз не съм от Кърджали, но имам рода и в този град. ``` ми , казвал се е Киро. Идвайки от Г``````` е купил земя (сегашният гейк,общ. на Горубсо) и наемал работници да му работят в зеленчуковата градина(както казваше ``` бахчата).... Случайно като си говорихме, разбрах от жената, че е работила при него, като работничка... Бил е добър човек. Това го каза тя. Аз съм много по-малка и не го познавам. Познавам двете му дъщери - А```` и С````...След 1989 г. починаха. Тази същата работничка, (сега за което нямам нищо напротив) нейната внучка е на работа в моя роден град, работи в ...банка. И знаете ли какво ми казва пияния й баща. Веднъж си направих шега...Ще вземе моята дъщеря твоят ````, но виждаш ли, показва ми юмруци. Ето това ме дразни. Синът ми беше безработен ``` години. Замина на запад. В момента е в града. Да ние искаме да си..., но той е на друго мнение.... Ето това е дразнещо... А тази, която работи в банка, сестра и работи в Меяцата.... Предполагам, но не смея да твърдя вероятно има намеса духан. Преди съм разговаряла с баща й и непрекъснато ми казва, в този град турците не са както в нашия град. Абе чоджум на мен ли ще ми даваш и казваш какви са турците, та аз съм дошла от този град и много повече неща са ми ясни. За мен турците са навсякъде еднакви. В някои градове има по-малко умни и начетени. В някои градове повече...Може би орисията ни е такава. Тези, които преди ````г. са били гладни, дойде и тяхното време да им се падат повече кюфтаци...От време на време си тананикаме - здраве да е...това са бели кахъри. За себе си може би съм права, а за някои хора немам думи...Карай да върви. Каша ще ядем и пак ще оцелеем докогато господ и аллах рекъл. А и кебапчета знае ли се колко са полезни...Зная как ги инжектират ветеринарните лекари, да се надуват прасетата, и там имам пръст от мъжова страна, но да не разберат, че ще има дърпане на уши. Защо старите хора на село, Ивайловград не знаят болести. Не, че не умират. Ще ви кажа как умират. Тръгват сутрин рано да работят, падат и умират, а други умират в ръцете им след връщане от работа. Чиста смърт. А тези, които са живи отглеждат екологични чисти животни. Въздухът не е замърсен. Трудно им е на милите, но те това си знаят, работа, работа...И след това с кеф да си ядеш чевермето и направените буркани. От много време не съм ходила, но когато съм ходила са ми казвали, какво е това. Казвам им, че е аналгин. Започват да се чудят...Знае ли се, то депутатските кюфтета и те може да са екологични чисти, а на останалите им прибутват... те си знаят какво слагат...Здравееееееее да е. На всеки късмета му е различен...Па к`во толкова, та вегетарианците да не би да са по-зле, от тези с бирените шкембенца. Нема да ядем кебапчета хахахаха здраве да еееееее, както пее известната Ямболската фолкпевица...

    ОтговорИзтриване
  12. Анонимен25/4/14 21:43

    edinstveniyat problem na bg EU depotati e ne problemite na iztormozeniyat narod a koy moje da se izfuka s po skapo vozilo.EU deputati obikalyat s velosipedi i pesh,a nashite s luxozni limuzini.Kak shte ni opravyat kato nie taka gi izdigame.

    ОтговорИзтриване
  13. Анонимен25/4/14 21:46

    BG EVRODEPOTATI ste stavat po bogati a selskite shivachki shte prodaljavat da poluchavat po 290 lv 300lv

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.